כל השאלות כל התשובות - יישומים מעשיים בניהול משאבי אנוש                     

 

מהן הפעילויות/התכתובות השכיחות הנעשות על מנת לשמור על תקשורת רציפה בין מנהל היחידה/החטיבה לבין אנשי הקו?
 
שאלה:
מהן הפעילויות/התכתובות השכיחות הנעשות על מנת לשמור על תקשורת רציפה בין מנהל היחידה/החטיבה לבין אנשי הקו?
 

תקשורת אפקטיבית במיילים:
הדרכות, ואחת ליום אנו שולחים מבזק עדכונים יומי , מייל מרוכז, עם כל ההודעות לעובדים , כך שאין עשרות תקשורות לעובד ב-ALL USERS.
______________________________________________________________________________

אצלנו נהוג לבצע את הפעילויות הבאות:
מפגשי חטיבה אחת לחודש, הכוללים עדכונים עסקיים, עדכונים מקצועיים ועדכונים פרסונאליים הנוגעים לכלל העובדים בחטיבה (מעל 200).
שולחנות עגולים עם מנהל החטיבה.המפגשים נערכים עם עובדים לפי רשימה המתחשבת בתמהיל נכון של העובדים (תמהיל של יחידות, תפקידים וותק). המפגשים נערכים אחת לחודש
מיילים על שינויים ארגוניים ברמת חטיבה/כניסה או עזיבה של מנהלים בכירים
וכמובן מדיניות הדלת הפתוחה המאפשרת לעובדים לקבוע פגישות אישיות עם מנהל החטיבה
______________________________________________________________________________

מהן הפעילויות/התכתובות השכיחות הנעשות על מנת לשמור על תקשורת רציפה בין מנהל היחידה/החטיבה לבין אנשי הקו? דואר אלקטרוני
______________________________________________________________________________

דואר אלקטרוני מעוצב הנו ערוץ יומיומי טוב אך מאבד את ערכו אם לא מופץ גם בשפה העברית. מעבר לכך מנהל החטיבה/יחידה חייב לפגוש את אנשי הקו לפחות פעם בחודשיים.
______________________________________________________________________________

מייל לכלל העובדים; הדבקה של מודעות פזורות על רחבי המפעל; מכתבים עם מעטפות אישיות לכל עובד; מכתבים עם מעטפות שמגיעות לכתובת האישית – ביתו של העובד עצמו; פרסום בעיתון המפעלי; פליירים שנמצאים בכניסה לחדר האוכל; תחתית למגש האוכל בחדר האוכל עם כיתובים מפורטים בכל חודשיים שלושה מחדש.
______________________________________________________________________________

מידהון חדשי המופנה למערך הסיעוד של האחות הראשית + איגרת מנהל בית חולים לעובדים המוצמדת לתלוש משכורת
______________________________________________________________________________

הפעילויות שאנחנו מבצעים בנושא הן: עיתון חברה פעם בחודש, כנס עובדים אחת לרבעון, לוחות מודעות. מאוד מאוד משתדלים לא להעביר במייל.
בקרוב נפעיל מחדש את האינטראנט שלנו.
______________________________________________________________________________

שקלנו הקמת פורטל, ובשלב הזה לא הוצאנו לפועל (ארגון בינוני ולא מבוזר..).
אנחנו מתקשרים באמצעות הדוא"ל,
עלון פנימי,
פגישות צוות קבועות ואד-הוק,
מפגשי "שולחן עגול" – מפגש המזמן קבוצה אקראית של כ-20 עובדים לפגישה בת כשעתיים עם המנכ"ל, בה עולים לדיון כל נושא שבעולם הארגוני, הן על ידי העובדים והן ע"י המנכ"ל המפגש מתועד בדייקנות והמסמך מופץ לכלל העובדים, הנושאים דורשי הטיפול שעולים במפגש מועברים להתייחסות ולטיפול של הנוגעים בדבר.
מסמכי הארגון מצויים תחת תוכנת ניהול מסמכים. יש ספריה גדולה הפתוחה לכלל הארגון הקרויה "מרכז מידע מפעלי". ככלל ברירת המחדל של מסמכי הארגון היא הרשאת קריאה לכלל הארגון, אלא אם כן הוגדר אחרת.
______________________________________________________________________________

חוזרי עדכון, העברת מידע במערכת ניהול ידע, עלון פנימי (דו-ירחון).
______________________________________________________________________________

ישבות צוות קטנות
______________________________________________________________________________

תהליכי ניהול ידע בארגונים תורמים ומשפרים את התקשורת הארגונית בין ההנהלה לשטח.
פותחים פתח ליצירת תקשורת דו כיוונית גם בין המטה לשטח וגם בין השטח למטה.
הם גם לא מעמיסים על המייל, להפך הם מקלים על המייל מכיוון שתהליכי ניהול הידע באים לידי ביטוי בפורטל ארגוני – ממנו ניתן למשוך ידע בהתאם לצורך,
ובכך להקטין במידה רבה את כמות המילים הנשלחים לעובדים, וגם את גודל המיילים.
 


 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

יום רביעי 18 אוקטובר 2017

 

 

   RSS   |   דף הבית   |   יוצרים קשר   |   פרופיל החברה

 

 

איוש, פיתוח כישורי אנוש בע''מ 
יוזמי, מתכנני ומפיקי הכנסים השנתיים לניהול משאבי אנוש והדרכה בישראל
ת.ד. 4052 רעננה  4365716 טלפון: 09-7464264   פקס:09-7464266  דוא''ל:
info@hrisrael.co.il 
    © כל הזכויות שמורות


Powered by Artvision | Truppo Websites