כל השאלות כל התשובות - גיוס / תחלופה / שימור / מיון עובדים                           

 

כיצד מתמחרים גיוס של עובדים חדשים בארגונכם?
 
שאלה:
כיצד מתמחרים גיוס של עובדים חדשים בארגונכם?
 

תמחור גיוס עובדים חדשים:

1.      עלות פרסום מודעה (אם יש מודעה מיוחדת), במקרה של פרסום שוטף באתרי אינטרנט נלקח חלק יחסי מהעלות השנתית לכל משרה שפורסמה במהלך השנה.

2.      עלות מבדקים לכל המועמדים למשרה הספציפית (אצלנו מבצעים מבדקים חיצוניים או גרפולוגיה)

3.      עלות השמה לחברת ההשמה - במידה וישנה

4.      אפשר כמובן גם לתמחר זמן עבודה של מי שאחראי לגיוס בחברה באופן יחסי על פני השנה או לפי חודשים - זה תחשיב שמומלץ לתת למנהל הכספים לבצע כי מדובר בהעמסת עלויות של פונקציות מנהליות על מחלקות בחברה.

5.      אנחנו לא לוקחים בחשבון עלות קליטה והכשרה לתפקיד החדש בחישוב עלויות הגיוס.

______________________________________________________________________________


אנחנו עובדים עם שכרי שכר עדכניים של צבירן + בדיקה מול אתרי אינטרנט שנותנים את התמונה על המגמות המשתנות בשוק ומשם התמחור לגיוס

______________________________________________________________________________


נלקחים בחשבון פרמטרים של עלות מודעות דרושים (עיתונים, אינטרנט), עלויות השמה, עלויות של סדנאות הערכה כל זה עפ"י תפקיד.

______________________________________________________________________________


תמחור 0.8  מעלות כ"א

______________________________________________________________________________

כמו כל תחום במשאבי אנוש, כדאי שגיוס כ"א, יהווה חלק מתוכנית שנתית כחלק מנגזרת התפתחות הארגון לשנה הבאה, כולל תכנון של מס' העובדים, ועלותם הפיננסית לארגון. אני מעדיפה לעבוד עפ"י שיטת הניהול של
MBO באמצעות הצבת יעדים ברורים והכלים להשגתם.


להלן תהליך מומלץ (בשיתוף סמנכ"ל כספים, לתקצוב)

 

ט' צפי גיוס עובדים חדשים למחלקת _________ לשנת 2007 (עפ"י רבעונים).

 

קובץ אקסל של ריכוז צפי גיוס עובדים עפ"י מחלקות, הכולל:

  • תאריך יעד לאיוש המשרה.
  • תמחור פרסום ומיון עפ"י זמינות העובד - הצע במקצוע, ידע וותק, מיקום החברה וכו' (נכון להיום, פרסום בעתונות עדיין מהווה מקור עיקרי לקו"ח וחשיפה תדמיתית, אם כי רוב הקו"ח המגיעים אינם רלנבטיים. למשרות בכירות כדאי לשלב חברות השמה. למשרות סטודנטים הפרסום באתרי האינטרנט נמצא יעיל). מתייחס גם לשעות עבודה המשולמות לאנשי משאבי אנוש העובדים במשרה חלקית ועפ"י ש"ע. 
  • שותפי תפקיד במחלקה לצורך פרסום ומיון.

 

 

טבלת ריכוז צפי גיוס עובדים עפ"י מחלקות

 

 

כללי

 

 

תכנון

 

 

 

ביצוע

 

 

תחקיר ומסקנות

מחלקה

משרה

מס' עובדים

תאריך יעד

כלי פרסום (מיון)

מחיר פרסום (ומיון)

שת"פ

תאריך יעד

כלי פרסום (מיון)

מחיר פרסום (ומיון)

שת"פ

הערות לדלתא

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

טפסים למיון, שהינם סטנדרטים ומותאמים למשרה.

קבצי אקסל לסטטיסטיקה ומעקב אחר טיפול במועמדים, בנפרד לכל סוג משרה לאיוש.

סטנדרטים לכל שלב במיון של זמני טיפול (זימון, ריאיון, המלצות וכו'), ואופן השבת תשובה שלילית.

 

בסיום כל רבעון - ביצוע מול תכנון, בדיקה ועריכת  סטטיסטיקות של יעילות והתאמת כלי הגיוס למשרות לאיוש, וכן של זמני הגיוס, כדי להגיש להבא הערכה מדויקת יותר של תהליך הגיוס.

 

הערה- אחת למס' שנים, זה הזמן גם לבדוק בשנית את חוזה ההעסקה הקיים אצלכם, והתאמתו לשינויים בחוקים ולמצבה הארגוני והפיננסי של החברה.

 


 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

יום שישי 20 אוקטובר 2017

 

 

   RSS   |   דף הבית   |   יוצרים קשר   |   פרופיל החברה

 

 

איוש, פיתוח כישורי אנוש בע''מ 
יוזמי, מתכנני ומפיקי הכנסים השנתיים לניהול משאבי אנוש והדרכה בישראל
ת.ד. 4052 רעננה  4365716 טלפון: 09-7464264   פקס:09-7464266  דוא''ל:
info@hrisrael.co.il 
    © כל הזכויות שמורות


Powered by Artvision | Truppo Websites