כל השאלות כל התשובות - גיוס / תחלופה / שימור / מיון עובדים                           

 

האם יש למי מכם הגדרת תפקיד וניתוח עיסוק של תפקיד מנהל תשואה? (האחראי על הרווחיות).

 

שאלה:
האם יש למי מכם הגדרת תפקיד וניתוח עיסוק של תפקיד מנהל תשואה? (האחראי על הרווחיות).


 

מצ"ב תיאור תפקיד מנהל תשואה:

מסגרת תאור תפקיד - מנהלת תשואה

המטרה:
ניהול, תאום, בקרה ושליטה על סוגי האורחים במלונות ומקסום הרווח, בנוסף - שדרוג התחום העסקי ע"י פיתוח תוכנית החברות בחו"ל - הדגשת היתרון הגדול בריכוז העבודה תחת מותג בינלאומי אחד.
במסגרת תפקידה תהיה מנהלת התשואה כפופה ל - D.O.S של האזור / המלון.

קבוצות ישראלים:
* תהליך תאום הקבוצות: ניירת, מחלקת חשבונות, תאום בין המחלקות, קשר עם הסוכן ובקרה.
* ישיבת תאום קבוצות באזור / מלון.
* משוב - שביעות רצון בזמן ההגעה ולאחר עזיבת הקבוצה ע"י טופס משוב (יוגש טופס משוב לבדיקה).
* ריכוז קבוצות עפ"י חודשים ועבודת קידום מכירות לשנה הבאה.
* F|U גיבוי במשרד למנהלות המכירות - תאום, הוצאת הצעות מחיר וגיבוי ניירת כללית.

דוחות:
* דוח תפוסות יומי
* דוח הזמנות נכנסות יומי
* דוח קבוצות שבועי
* דוח תפוסות האזור השבועי
* דוח סגירות לקלייר
* HP דוח כל יום א' ובסוף החודש
* דוח מנהלי מכירות עסקים בתחילת חודש
* DAYUSE דוחות חודשיים של תוכניות מיוחדות, WALKIN
* דוחות מעקב של הרכב חגים ותפוקות מהצעות מיוחדות
* דוח מערכות בינלאומי, כולל השוואה + תפוקות
* EUROPEAN MASTER פעם בחודש
* בדיקת מתחרים: בתוכניות מיוחדות או מחירים

קידום מכירות:
* טלמרקטינג
* שמירת קשר מול אנשי קשר בחברות + סוכנים
* יציאה לימי מכירות פעם בשבוע לפלחי השוק השונים

מערכות בינלאומיות - KAM SYSTEM:
המטרה: חשיפת הלקוחות העיסקיים ליתרון הבינלאומי הרישתי ויצירת ערך מוסף מובהק לעבודה המקומית.
* הפצת התוכנית לחברות העסקיות הישראליות
* תאום פגישות עם האנשים הרלוונטיים בחברות או עם סוכנויות הנסיעות
* מינימום הרשמה של 3 חברות בחודש
* ניתוח הפוטנציאל של החברות מול מנהלי המכירות
* ליווי התהליך של הכנסת החברה למערכת ו FOLLOW UP + שביעות רצון
* במהלך התהליך ולמידתו, בנית מועדון לקוחות מקומי הכולל פעילות מקומית ופעילות חברתית בחו"ל

כללי:
* אחריות על מערכת ה - דלפי.
* השתתפות בישיבות בוקר קבוע.
* מתן המלצות למחיר ממוצע לכל עסקה.
* חישובי תשואה שבועיים.
* תפעול מערך מחירי ותעריפי G.D.S / C.R.S על בסיס יומי.
* מחירוני בודדים ישראלים.
* תוכניות עבודה שנתיות.
* ישיבת תאום קבוצות.
* ישיבות קבועות אחת לשבוע לצורך תיאום, למידה ופעולות לביצוע.
* שוטף קבוע עם ה - D.O.S.
* תמיכה למחלקת ההזמנות הראשית.
* חלק מצוות המכירות של האזור / המלון - בישיבות YEILD MANAGMENT
* בקרה של מחירונים והרכב הבית על מנת למקסם את ההכנסה למלונות תוך תאום עם מחלקת ההזמנות.
* פתיחת מחירונים.

בקשותי לשינוי בהגדרת התפקיד:
* ברצוני להתמקד יותר בתחום "שדרוג הפלח העיסקי" - להעמיק את הקשר עם החברות העיסקיות הגדולות ברמה הרישתית, לטפח קשרים אישיים עם אנשי הקשר בחברות. וכמו כן להיות נציגת החברות כלפי הרשת בעולם KAM SYSTEM
* אחריותי בנושא סעיף הדוחות מתיישבת עם הגדרת התפקיד ונתונה אף לפיתוח והעמקה.
* נושא המערכות הבינלאומיות - אני רואה מקום לשיפור רב בנושא, ברצוני להעמיק ולהשקיע יותר זמן ועשיה מול המערכות  הבינלאומיות, ליצור קשרים אישיים עם האחראים (ע"י אולי נסיעה ל CRS) כדי שנוכל למקסום הרווחים דרך מערכות אלו ולהעלות את אחוזי התפוסה דרך צינור שיווקי זה בשני בתי המלון.
* REVENUE MANAGMENT - לאחר תקופה ארוכה של עבודה משותפת למדתי המון בכל הנוגע לשימוש והסקת מסקנות מדוחות פידליו והכרת כל המערכות והתוכניות של STARWOOD, ועוד בוודאי אלמד, ברצוני להיחשף יותר לכל מה שבתחום אחריותה מקצועית ולהרחיב את ידיעותי לפחות פעם בשבוע.
* בנושא תאום הקבוצות - אני ממליצה ליצור גיבוי ולהסיר את "הבלעדיות" בנושא הטכני של הכנסת קבוצות וטיפולן בפידליו: ריכוז רשימות שמיות, טיפול בקבוצות קטנות, הקלדת רשימות שמיות לפידליו וכדומה. המלצתי היא להעביר נושאים אלו לטיפולה של מחלקת ההזמנות, בבקרה שלי.
* לימודים - אפשרות ליציאה לקורסים בנושא ניהול, מיחשוב מקצועי (לשימוש בעבודה).

 


 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

יום שלישי 12 דצמבר 2017

 

 

   RSS   |   דף הבית   |   יוצרים קשר   |   פרופיל החברה

 

 

איוש, פיתוח כישורי אנוש בע''מ 
יוזמי, מתכנני ומפיקי הכנסים השנתיים לניהול משאבי אנוש והדרכה בישראל
ת.ד. 4052 רעננה  4365716 טלפון: 09-7464264   פקס:09-7464266  דוא''ל:
info@hrisrael.co.il 
    © כל הזכויות שמורות


Powered by Artvision | Truppo Websites