Always doing something new for the future


Be Connected to HR News HR Professionals and HR Professionalism


אוגוסט 2008


הכנס השנתי ה – 20 לניהול משאבי אנוש בישראל
      15, 16 בדצמבר 2008, כפר המכביה

 

בואו להשתתף איתנו בכנס השנתי ה – 20:

עם הפנים למחר ניהול משאבי אנוש בעולם כלכלי משתנה

 

                   פרסום, חשיפה, חסויות

איגרת אישית לספקים!


ללקוחותינו שלום


הכנס השנתי לניהול משאבי אנוש – הכנס המקצועי והחשוב ביותר בתחומו בישראל יציין השנה ויחגוג 20 יחד עם מאות מנהלי משאבי אנוש בישראל.

אנו רואים בכם, הספקים, ולמיטב הכרתנו והבנתנו גם לקוחותיכם – שותפים מקצועיים, כמי שהדאגה שלכם, המקצוענות שלכם והעסק שלכם הוא תמיכה, פיתוח והצעת פתרונות לצרכים הייחודיים המשתנים והמורכבים של ניהול משאבי אנוש בכל ההיבטים של התפקיד.

התפתחות התחום, הטכנולוגיות, השינויים בסביבה העסקית, הכניסה לעולם העסקים הגלובליים, התביעה המתמשכת ממשאבי אנוש להתייעלות ולשיפור ביצועים, להוכיח הוספת ערך, לתמוך בביזנס, להיות שותפים מובילים בתהליכים ארגוניים אסטרטגיים – גלובליים, העלתה את רף הציפיות מכם, מהמומחים, מהיועצים, מהמפתחים, מהמוצרים ומשירותי המומחה ודחפה אתכם לחדש, להתמקצע, ולהציע, שעה אחת קודםיעוץ, כלים ותמיכה שעומדים בכבוד בתחרות עם המקבילות העולמיות.

ובישראל כמו בישראל, מעבר לפן העסקי הפורמאלי ולתחרות על הלקוחות – ההכרות הקרובה ומערכות היחסים בין לקוחות לספקים, התחושה שכולנו יחד באותה "הסירה" (הגם – ש"הסירה" לעיתים קטנה, צפופה מאד לכולם) – חזקה יותר מכל.

את התחושה הזאת של שותפות וחברות אנו מבקשים להדגיש השנה,

בכנס ה – 20 בשילוב עם פן המקצוענות, ההתחדשות המתמדת והיצירתיות המהווים נר לרגלי כולנו ובאים לידי ביטוי בעשיה שלכם, בעשיה של לקוחותיכם ובעשיה שלנו.

בכנס הנוכחי אנו מצדיעים לכם, למאמציכם, להצלחות שלכם.

בכנס הנוכחי היינו מבקשים לראות את כולכם כמשתתפים או כמציגים בתערוכה ועוד.


הנכם מוזמנים לשקול את היצע אפשרויות הפרסום והחשיפה:

1. פרסום בירחון "משאבי אנוש"הגיליון המיוחד לכנס

ירחון משאבי אנוש שיצא לכבוד הכנס הינו ירחון נוב' דצמ' 2008 גיליון 251-252!!
הירחון ישלח למנויים (כ – 2,500), ובנוסף, יחולק לכל משתתפי הכנס, מרצים ואורחים (לפחות 1500).

(קוראים בירחון כ – 25,000 אנשי מקצוע בארגונים, מרצים וסטודנטים שהירחון עובר ביניהם).
ירחון הכנס יופץ, אם כן, לכ – 4,000 נמענים.


מחירי הפרסום בירחון הכנס - הכל בצבע מלא:

שער אחורי : _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ -.7,200 ₪ + מע"מ

כריכה פנימית ( קדמית או אחורית ) : _ _ _ _ _ _ ­_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ -.6,200 ₪ + מע"מ

עמוד פנימי: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ -.5,100 ₪ + מע"מ

חצי עמוד: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ -.2,900 ₪ + מע"מ

רבע עמוד: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ -.1,590 ₪ + מע"מ

סטריפ – כשליש עמוד: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ -.1,700 ₪ + מע"מ

הפצת אינסרט בירחון הכנס (למנויים בלבד): _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _-.2,500 ₪ + מע"מ

לוח זמנים: א. הזמנת מודעות עד 23.11.2008 (כולל הבטחת מקום בירחון).
ב. העברת המודעות המוכנות לא יאוחר מתאריך 29.11.2008.


2.
פרסום באתר הבית www.hrisrael.co.il (באנר)


באנר רוחבי בדף הבית: מחיר פרסום ל – 60 יום: -.4,500 ₪ + מע"מ.

באנר מרובע בדף הבית: מחיר פרסום ל – 60 יום: -.3,000 ₪ + מע"מ.

באנר בדפים אחרים: מחיר פרסום ל – 60 יום: -.2,500 ₪ + מע"מ.


3.
פרסום בתכנית הכנס

תכנית הכנס הינה חוברת מפוארת בצבע מלא, המפרטת את תכנית ההרצאות, הפעילויות והאירועים בכנס, התכנית הינה ספר עבודה לכל דבר ועניין על המדף המקצועי של מנהלי משאבי אנוש.

התכנית תישלח השנה במחצית חודש נובמבר 2008 ללמעלה מ – 6,000 נמענים, סמנכ"לי משאבי אנוש, פיתוח ארגוני, פיתוח מנהלים, מנהלי שכר והטבות, מנהלי גיוס, מהמגזר העסקי, הפרטי והציבורי, צה"ל משטרה וכוחות הביטחון.

 

מחירים – הכל בצבע מלא:

שער אחורי:_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ -.14,500 ₪ + מע"מ

כריכה פנימית (קדמית או אחורית):_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ -.8,900 ₪ + מע"מ
עמוד פנימי בתכנית הכנס:_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ -.7,000 ₪ + מע"מ

חצי עמוד פנימי: (אם ה – LAYOUT יאפשר) _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _-.4,000 ₪ + מע"מ

 

הזמנת מודעות לתכנית הכנס – לא יאוחר מתאריך 1.11.2008 .


4.
חסות על תיקי הכנס

 

נמכרה

5. מתן חסות למחברת הכנס

נמכרה

 

6. מתן חסות למיני תכנית כנס (פנקס כיס)


נמכרה

7. מתן חסות לספר המאמרים של הכנס


ספר המאמרים (מינימום 1,500 עותקים) מכיל הרחבה (מאמרים ושקפים) של תקצירי ההרצאות בכנס.

הספר ניתן לכל המשתתפים בכנס ומהווה נכס תורם וחשוב על המדף המקצועי של המשתתפים.

החסות הבלעדית על הספר -.24,000 ₪, שאמורים גם לכסות את הפקתו.

לוח זמנים להחלטה לא יאוחר מ: עד 2.10.2008.

ניתן גם להציע הפקת הספר במתכונת דיגיטלית

במקרה כזה החומר יועבר ערוך ומוכן על ידינו למפיק. כמו כן, ניתן לשלב פרזנטציות – POWER POINT.

עלות ההפקה תחול על המפיק, שיוכל גם לשלב בו חומר פרסומי רב וקישור לאתר שלו. כולל יצירת פורום לדיוני המשך.

עלות: 5,000 ₪ + מע"מ.

8. הפצת אינסרט בתיק הכנס (פרוספקטים, Give Away וכד')

מחירים:
הפצת אינסרט בתיק הכנס בלבד:_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ -.2,500 ₪ +מע"מ
הפצת אינסרט בתיק הכנס + ירחון הכנס-

(למנויים במשלוח הרגיל ולמשתתפי הכנס)- סה"כ 4,000 עותקים: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _-.4,500 ₪ + מע"מ

לוח זמנים : העברת האינסרטים לידי איוש לצורך אריזה בתיקי הכנס עד יום ה' 11.12.2008.

 

9. תערוכה מקצועית

ליד הכנס מתקיימת תערוכה מקצועית.

מחירים:

השתתפות בתערוכה במשך שני ימי הכנס:_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _-.8,000 ₪ + מע"מ

השתתפות בתערוכה ביום אחד, על בסיס מקום פנוי בלבד:_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ -.4,500 ₪ + מע"מ 

 

המחיר כולל:
שטח תצוגה ללא קירות (אין אפשרות תליה) בגודל 2X 2 מ', קבלת שולחן בגודל 1.80X 0.80 מ', כסאות ונקודות חשמל. בנוסף, כחצי מטר רווח בין מציג למציג)
אירוח צוות בן שני מציגים בתערוכה שמוזמנים גם להשתתף בכל אירועי הכנס (ארוחות, הפסקות קפה, אירועים, הרצאות).
מחיר ההשתתפות בתערוכה, כאמור, כולל אירוח מלא של שני מציגים.

כל מציג נוסף יחויב בתשלום הזהה לעלות יום השתתפות בכנס, בהתאמה למספר ימי ההשתתפות.

לוח זמנים: ההרשמה לתערוכה נפתחה.

10. הזמנה להענקת חסויות 

 

נתינה באהבה – שמחזירה...

אנו מזמינים אתכם לגלות יצירתיות ומקוריות, להפתיע אותנו בהצעות וברעיונות חדשים ובעיקר – את המשתתפים, ולזכות במירב תשומת הלב.

 

נדיבותכם חשובה לכנס! בזכותה מתאפשרת הקמת הכנס ברמה בינלאומית!

 

במיוחד, נודה על עזרתכם בהבאתם לארץ של מרצים מומחים מחו"ל!

 

האפשרויות למתן חסויות כוללות:

— חסות על השילוט הכללי לכנס: -.12,000 ₪ +מע"מ (ברוכים הבאים, הכוונה ועוד...)

— חסות לשילוט של כנס בתוך כנס: -.6,000 ₪ + מע"מ שימו לב: שלושה כנסים בתוך הכנס!

— חסות על עיצוב הבמה המרכזית של הכנס: -.18,000 ₪ + מע"מ

— חסות על הציוד האור קולי ואמצעי ההמחשה בכנס: -.20,000 ₪ + מע"מ

— חסות על מושבים מקצועיים ייחודיים בכנס כולל הבאת מרצה אורח מחו"ל.

— חסות וגם יוזמה לאירועים חברתיים תרבותיים. קוקטיילים ! (למשל, הבאת אמנים, ארגון אירוע חברתי).

— חסות על ארוחות והפסקות קפה.

— השקת מוצר חדש.

— חסות על תגי שם: -.7,000 ₪ + מע"מ – נמכרה

— חסות על בית קפה: -.15,000 ₪ + מע"מ – נמכרה

— חסות על הקפה המרכזי: -.10,000 ₪ + מע"מ – נמכרה

המחירים (במקום שלא מצויין מחיר) יקבעו בתאום איתכם ובהתאם לאופי החסות /ההשקעה.

לתשומת לב נותני החסויות:

לוגו החברה של נותני החסות גם יופיע בהבלטה בתכנית הכנס!


לוח זמנים:

חלק מאפקט הפרסום שיש ללקוח ממתן חסות הינו גם פרסום מוקדם ובולט בתכנית הכנס ובכל פרסומי הכנס,

לכן, מומלץ, להקדים ולקבל החלטה על מנת לאפשר לנו לפרסם החסות באופן הולם, (לוגו + כיתוב).


בכנס השנתי ה – 20 אנו פתוחים לרעיונות יוצאי דופן....

דברו איתנו!


הצוות שלנו עומד לרשותכם להתייעצות, התלבטות והחלטה.


 

                                                                        בהצלחה ולהתראות,


                                                                                               
                                                                                                              נאוה אלדר      חנוך סדן

                                                                                    מנכ"לים משותפים

 




לעיון בגיליונות קודמים של חדשות משאבי אנוש


קוראים יקרים! אם אינכם מעוניינים לקבל מכתב העת משאבי אנוש חדשות משאבי אנוש לחצו כאן
לתשומת לבכם! אתם יכולים ומוזמנים לסמן את התחומים שבהם אתם מעוניינים לקבל מאיתנו דוא"ל
מבקש להסיר את שמי מרשימת התפוצה שלכם לחלוטין - לחץ כאן
תודה רבה
 
 
http://www.hrpedia.co.il/
כתב העת משאבי אנוש - שנה 23
לפרטים על שירותי דיוור בטלפון רב קווי: 7464264 - 09
HUMAN RESOURCES MAGAZINE
כתובתנו: ת.ד. 3202 הרצליה, 46104
Powered by Artvision | Truppo Websites