Always doing something new for the future


Be Connected to HR News HR Professionals and HR Professionalism



הגיליון החדש

מוסף מיוחד: הערכת אפקטיביות הדרכה.

אות הפתיחה למוסף כבר ניתן במאמרם של אנדי פרידמן וענת גזית שפורסם בירחון אפריל מאי 2008 - ואשר זכה לפרס הבינלאומי של ROI Institute על פעילות יוצאת מן הכלל בתחום המדידה וההערכה.
הפרס ניתן עבור ישום מתודולוגית ROI™ בהערכת אפקטיביות בקטגורית המאמר הטוב ביותר. 
כותרתו: "10 עקרונות לניהול נכון של תהליכי הערכת אפקטיביות של תכניות פיתוח וקורסים".
לעיון במאמר

 


תוכן עניינים                                                                                                                 
הזמנת מנוי שנתי (Hard Copy)                                                                                       
הזמנת מנוי דיגיטלי (פורמט חדש!)

 (דוגמא)



הנורה האדומה

צמתים, מרומזרים או לא, הם מקור לאחוזים ניכרים בתאונות הדרכים בישראל.

 

לרוב, בעודנו עוברים בצומת מרומזר בו האור הירוק דולק, אנו מרשים לעצמנו "לשכוח איפה אנחנו" ולשייט דרך הצומת מתוך הנחה שאין כל בעיה מכיוון שהרשות נתונה לנו על פי חוק, פעמים רבות אנו מגיעים למחוז חפצנו ואפילו לא זוכרים חלק מהרמזורים שעברנו בדרך.

 

כדאי להתעורר: במידה ואת/ה נוסע/ת בהתאם לחוקי התנועה, הסיכוי להפגע במעבר באור ירוק גדול בהרבה מאשר באור אדום.

 

באור אדום תפגע/י רק אם מישהו לא ישים לב ו"יכנס בך מאחור", בירוק ישנם מספר גורמי סיכון, כולל: הולכי רגל, "גונבי רמזור כתום", נהגים העוברים באדום ועוד.

 

רמזור ירוק הוא עוד "נורה אדומה". בירוק, התקרב/י לצומת בזהירות, פתח/י עיניים, הצץ ימינה ושמאלה לוודא שאין רכב מתקרב ועבור/י בזהירות ובביטחה.

 

היכנס לאתר עמותת זכות קדימה בלינק זה והצטרף אלינו למניעת התאונה הבאה.

 

 

 

שיטת "הנורה האדומה" המבוססת על העלאת מודעות וידע לאורך זמן והוכחה כמצילת חיים.
באדיבות ראם סמואל עמותת זכות קדימה, חברת מסלולים.

 


 


סקירת פסקי דין

 

כמדי חודש סקרנו מספר פסק דין מעניינים של בתי לעבודה מהתקופה האחרונה.

לסקירה תמציתית – לחצו כאן.

לתיאור רחב של אותם פסקי דין – לחצו כאן.

באדיבות עו"ד עודד ערמוני ממשרד עורכי הדין וקרט - ערמוני עורכי דין.



14 מיתוסים אודות דור ה - Y

מיתוס מספר 10

בספרו החדש של BRUCE TULGAN מייסד ויו"ר Rainmaker Thinking
NOT EVERYONE GETS A TROPHY: HOW TO MANAGE GENERATION Y


המיתוס העשירי על דור ה – Y הינו היפוך מדויק של מיתוס מספר 9.

 

המיתוס העשירי הינו, שכסף הוא הדבר היחידי שחשוב לבני דור ה-Y.

הסיבה שכל כך הרבה מנהלים חושבים כך הינה בגלל שבני דור ה-Y נחושים כל כך לדון בכסף.

הם נחושים להעמיד דרישות כספיות עבור עבודתם.

זה לא צריך לבוא כהפתעה כל כך גדולה.

זיכרו, דבר ראשון, נורמות חברתיות באמת השתנו וכיום, הדיון על כסף נחשב מקובל לעומת מה שהיה בעבר.

שנית, תחשבו על סביבת הידע.

בני דור ה- Y יכולים לבדוק באינטרנט סקרי שכר וללמוד מה מקובל בענף, בתעשיה שלהם, באזור שלהם, ולא רק זאת אלא, שהם יכולים באמצעות אתרי הרשתות החברתיות למצוא כמה מרוויחים עמיתיהם בהשוואה לתפקידים דומים אצל מעסיקים דומים.

כן, לבני דור ה – Y איכפת מאוד מהכסף.

הם רוצים להבטיח שהם מתוגמלים הכי טוב שאפשר בתמורה לעבודתם.

אבל, ואפילו חשוב יותר, חשובה להם השליטה. הם רוצים שתהיה להם שליטה מסוימת על התגמול שלהם.

הם רוצים לדעת שאם הם יעבדו חכם יותר, אם הם יעבדו מהר יותר, אם הם יעבדו טוב יותר, אם הם יעבדו קשה יותר, הם ירוויחו יותר.

ואיכפת להם גם התזמון.

הם לא רוצים לחכות לתגמול בטווח הארוך.

הם רוצים לדעת שאם הם יעבדו חכם יותר, מהר יותר, טוב יותר, שאם הם יעבדו היום קשה יותר, הם עומדים להרוויח יותר – היום.

אלא, שהם לא רק דואגים בקשר לכסף.

למעשה, הם מסתכלים על הצעת הערך המלאה של כל ניסיון בעבודה.

רק כאשר העבודה עונה על ציפיותיהם ועל התמורה הכספית שהם מרגישים שהם צריכים להרוויח, הם גם ידאגו לתגמולים הלא כספיים.

 

ועוד טיפ אחד כבונוס:

תנו לבני דור ה- Y כוח אמיתי:

המפתח לכוח הוא הצבת לוח זמנים מאוד קשיח ורשימת משימות מפורטת.

תנו להם מידע מדויק על מה שנדרש מהם וגם – על מה שלא נדרש מהם.

הגדירו להם בדיוק מה נדרש מהם.

יכול להיות שזה יהיה כוח מוגבל אבל, לפחות, יהיה בכך כוח אמיתי.


 

 

 

 

 

 

תערוכת הספקים - הכנס השנתי ה - 21 לניהול משאבי אנוש בישראל

לידיעת ספקי המוצרים והשירותים למשאבי אנוש

נותרו לנו מספר ביתנים בתערוכת הספקים שליד הכנס.

כל הפרטים

למענה אנושי: 09-7464264


 

 

בקרוב ניוזלטר חדש

 


 

 

I KNOW THE PRICE OF SUCCESS: DEDICATION, HARD WORK, AND AN UNREMITTING DEVOTION TO THE THINGS YOU WANT TO SEE HAPPEN.

 

AUTHOR: FRANK LLOYD WRIGHT

 

 


לעיון בגיליונות קודמים של חדשות משאבי אנוש


קוראים יקרים! אם אינכם מעוניינים לקבל מכתב העת משאבי אנוש חדשות משאבי אנוש לחצו כאן
לתשומת לבכם! אתם יכולים ומוזמנים לסמן את התחומים שבהם אתם מעוניינים לקבל מאיתנו דוא"ל
מבקש להסיר את שמי מרשימת התפוצה שלכם לחלוטין - לחץ כאן
תודה רבה
 
 
http://www.hrpedia.co.il/
כתב העת משאבי אנוש - שנה 23
לפרטים על שירותי דיוור בטלפון רב קווי: 7464264 - 09
HUMAN RESOURCES MAGAZINE
כתובתנו: ת.ד. 3202 הרצליה, 46104
Powered by Artvision | Truppo Websites