ינואר 2011
גיליון מס'  25



www.hrisrael.co.il


מה בגיליון

שלושת המימדים לגיוס הביצועיסטים הטובים ביותר מאת:Neil Lockhart

למה גיוס עובדים במדיה החברתית מקרטע בארץ?

האם הגיוס שלכם במדיה החברתית מוביל לתוצאות רצויות? מאת: אורית שיבר

מבדקי מהימנות ופוליגרף ככלי ניהולי למיון וגיוס עובדים   מאת: שרה טל מלך

תעשיות ההייטק והביוטק חוזרות למגמת צמיחה מאת: אייל סולומון

מדד אורטל משאבי אנוש: שנת 2010: שנת שיא בביקוש עובדים זה 4 שנים – עליה של כ-17% בביקוש לעומת שנת 2009

אקסנצ'ר: מחסור בגיוס כוח אדם מוכשר ובטכנולוגיות מידע מאיים על התרחבותן של חברות הייטק

יש לנו הודעה מיוחדת!

תחולת חוק הגנת הפרטיות על פעילות מכוני השמה ומיון מאת: ד"ר מוטי נצר


כולכם 
מוזמנים לכתוב, להגיב, לשאול ולתרום לשיח המקצועי

 

 

חדש  חדש  *  חדש  חדש  חדש 

סמינרשת (webinar)

הנכם מוזמנים להדרכה אינטרנטית ללא תשלום

הנושא: מהם הצעדים להגדלת שיעור הגיוסים באמצעות המדיה החברתית?

ה webinar באדיבות חברת Surge

העניין סביב גיוס במדיה החברתית גובר, וארגונים רבים משקיעים זמן ומשאבים בערוץ גיוס זה, אשר מסתמן כערוץ משמעותי ביותר בעולם הגיוס, זאת באמצעות פרסום משרות בלינקדאין וחיפושים יזומים במדיה החברתית. אבל כדי להשיג תוצאות משמעותיות יותר – נדרשות פעולות נוספות.

 

אז איך תגדילו את שיעור הפניות מהמדיה החברתית אליכם? מה האמצעים לכך?

 

בוובינר (סמינרשת) , שיערך ביום ג', 8.2.2011, בשעה 10:00 בבוקר נדבר על-

ü       איך המדיה החברתית משפיעה על עולם הגיוס?

ü       מקורות גיוס "בעידן הפייסבוק"- יתרונות וחסרונות

ü       אסטרטגיה מנצחת לגיוס במדיה החברתית

ü       5 רעיונות מרכזיים לגיוס ברשתות החברתיות

 

הצטרפו אלינו לוובינר, ללא תשלום, ותגדילו את שיעור הגיוסים מהרשת החברתית, כולל גיוסים של מועמדים פאסיביים וטופ טאלנט.

 

משך הוובינר כשעה.

מרצה: אורית שיבר Surge ישראל.

 

הנה קישור לוובינר- https://www3.gotomeeting.com/register/664407542

למי שלא מכיר- וובינר זו הדרכה אינטרנטית. זה אומר שכל אחד יכול לשבת בעבודה, בבית או בכל מקום שנוח לו, ו...לצפות ולהאזין.

להרשמה יש ללחוץ על הקישור כאן- https://www3.gotomeeting.com/register/664407542 

תכנית סמינרשת (webinar) לחודשים הקרובים

 

תאריך

נושאים עיקריים

1.3.2011

כיצד בונים נוכחות אפקטיבית במדיה החברתית ככלי לגיוס עובדים?:

ü       מיתחם חברה או מיתחם של HR בפייסבוק- יתרונות וחסרונות

ü       שינוי תפיסתי בעולם הגיוס - מעבר לדו-שיח, פתיחות ושקיפות

ü       העובדים כשגרירי הארגון במדיה החברתית

ü       שימוש בסרטוני וידאו ככלי להפצת מסרים של מיתוג מעסיק

6.4.2011

מיתוג מעסיק במדיה החברתית (מיתוג הארגון כמקום עבודה), איך עושים זאת נכון?- דוגמאות מהעולם

ü       מה עומד מאחורי ה- buzz name "מיתוג מעסיק"?

ü       מה נעשה בתחום עד היום?

ü       כיצד עושים מיתוג מעסיק במדיה החברתית?

ü       דוגמאות למיתוג מעסיק אפקטיבי מארגונים על פני הגלובוס

3.5.2011

גיוס בפייסבוק- הלכה למעשה: רעיונות מעשיים ליישום מיידי

ü       טיפים לגיוס בפייסבוק, מתוך ניסיונם של לקוחות

ü       "עשה ואל תעשה" בגיוס עובדים בפייסבוק

1.6.2011

גיוס באמצעות Pay-Per-Click: איתור אוכלוסיית יעד בלחיצת כפתור ובתקציב מצומצם

ü       מועמדים פסיביים והדרך למצוא אותם

ü       הגדרת קהל יעד מפולח וכלים למציאתו

ü       יסודות לניהול קמפיין, ניסוח מודעה ושיטות לבחירת מודעה מנצחת

ü       כלים ראשונים לשימוש במערכת הפרסומות של פייסבוק 

 

 


 

 

 

 שלושת המימדים לגיוס הביצועיסטים הטובים ביותר

 

email לכותב/ת

מאת: Neil Lockhart

 

This article, is based upon the book “Cultivating the Pearl” about recruiting top talent. Neil Lockhart’s recent focus has been on recruiting in the construction industry. His recruiting experience dates back to 1997 with Hall Kinion, a technical staffing agency, where he received the Ultima Award in 2000 for outstanding billing.

 

גיוס המועמדים הכי טובים – נושא, שעליו אני כותב ספר, מתחיל במספר סוגיות בסיס.

ההיבט החשוב ביותר הוא להבין למי אתם פונים ואני לא מדבר על הכרה במיומנויות הטכניות או בדרישות שאתם מצפים לראות אצל המועמד שלכם.

זמנית, זירקו את תאור התפקיד החוצה, ואז, הכינו רשימת התייחסויות ראשונה. זאת הינה רשימת ביצועים שניתן לפרוט למזומנים.

אם התוצאה מאשרת מועמד בעל ערך, חישבו על המועמד או המועמדת כפי שמתיחסים לפנינה.

במילון מפרשים פנינה כמישהו או משהו שיש לו ערך גבוה במיוחד.

שנים רבות דרושות כדי לפתח פנינים. האמנות של גידול פנינים מבויתות הינה תהליך עדין וממושך.

ככל שזה מתייחס למועמדים, כולנו מכירים בטובים שבהם כבעלי ערך. אבל, לעיתים קרובות אנחנו מתעלמים ממה שעבר עליהם ונדרש מהם עד שהם נעשו למי שנעשו.

ולכן, איננו מתייחסים אליהם – בהתאם.

במקרים רבים, אנחנו מדברים על השקעה של שנים ארוכות ועל עבודה קשה שהושקעה בשיפור עצמי.

המשך המאמר...


 

 

 

 למה גיוס עובדים במדיה החברתית מקרטע בארץ?

האם הגיוס שלכם במדיה החברתית מוביל לתוצאות רצויות?

 

email לכותב/ת

מאת: אורית שיבר

 

אורית שיבר היא יועצת לניהול (M.A.). אורית מנהלת את הפעילות בארץ של חברת Surge, המשווקת אפליקציה לגיוס עובדים במדיה החברתית.

 

אפשר לסמן את שנת 2010 כשנה שבה חברות רבות בארץ החלו עושות שימוש ברשתות חברתיות לגיוס עובדים. גיוס במדיה החברתית הפך להיות סוג של buzzword  (סוג של מינוח אופנתי, שמרבים להשתמש בו..) . אך האם אנחנו יכולים לומר שהשימוש ברשתות החברתיות לצרכי גיוס אכן נושא פרי או שמא נשאר בגדר buzzword?

 

האם הגיוס במדיה החברתית עומד בציפיות?                         

חלקכם כבר משתמשים ברשתות החברתיות לצרכי גיוס עובדים. יחד עם זה, נראה שגיוס במדיה החברתית טרם הביא לתוצאות עקביות: משיחות עם מנהלות גיוס בארגונים נראה שמפעם לפעם הן מצליחות לגייס מועמדים דרך לינקדאין, בעיקר לדרג ניהול ביניים. יחד עם זה, בפייסבוק נעשה שימוש מצומצם בכל הנוגע לגיוס. כלומר, למרות הציפיות הגבוהות מהגיוס במדיה החברתית ניכר "מהשטח" שהתוצאות שהוא מניב, לעת עתה, מוגבלות, ועולות במאמצים רבים. כך זה בארץ. בעולם המגמה שונה. למשל, פייסבוק מהווה כבר פלטפורמה לגיוס.  כלומר, המדיה הזו יכולה להיות מצויינת ככלי לגיוס, אלא שהשימוש בכלי הזה בארץ, לרוב, לא אפקטיבי. איך אפשר להסביר זאת?

המשך המאמר...


 

 

 

 מבדקי מהימנות ופוליגרף ככלי ניהולי למיון וגיוס עובדים

 

 

מאת: שרה טל – מלך

 

שרה טל – מלך, מנהלת מחלקת פוליגרף בחברת "אביר" שירותי ביטחון

 

אתי אלון הורשעה במעילת ענק בבנק למסחר, עובד חברת אלקטרה נחשד בגניבת מזגנים בהיקפי ענק, האם ניתן היה למנוע מארגונים אלה את המבוכה והנזק התדמיתי והכלכלי שנגרם כתוצאה של מיצובם של אנשים אלה בארגון?

מהי חשיבותו של הסינון המוקדם ? כיצד לעשותו נכון? מה הפרמטרים הנבדקים? ומהם הכלים העומדים לרשות מנהלי משאבי אנוש ומקבלי ההחלטות, בחברות וארגונים בתחום זה?

הניסיון מלמד כי מרבית הארגונים פועלים לצמצום תופעות אלו ואחרות רק לאחר שהתרחש אירוע כזה או אחר, אך לא מבצעים תהליך מניעה לתופעה זו בשלב מקדים. כבעלת ניסיון רב בעולם ברפואה, אני יכולה להמשיל את תהליך המניעה ב"הקדמת תרופה למכה" במקום טיפול לאחר הגילוי, כמובן כמו בכל דבר, יש חשיבות עצומה ל"גילוי מוקדם". תוכנית נכונה ומובנית של סינון מועמדים בהליך הגיוס תסייע לאתר כבר בשלב זה גורמים היכולים להוות סיכון עתידי לארגון ובכך ל"הציל" את הארגונים מאירועים שליליים ו/או אפילו מקריסה במקרה של ריגול תעשייתי מתקדם.

   המשך המאמר...


 

 

 

תעשיות ההייטק והביוטק חוזרות למגמת צמיחה

 

email לכותב/ת

מאת: אייל סולומון

 

אייל סולומון, מנכ"ל אתוסיה


את שנת 2010 אנחנו רואים כשנה שבה התהפכה המגמה שהיכרנו בשנים קודמות, ותהליכי הצמצומים

וההתייעלות התחלפו בתהליכי התרחבות וצמיחה.

החל מהרבעון השני של 2010 ניתן לזהות מגמה הולכת ומתחזקת של עליה בביקוש לעובדים ושל עלייה בשכר המוצע לעובדים. לאורך השנה ערכנו סדרת סקרים מהם עולה כי מרבית החברות עברו בשנה זו ממצב המתנה או התייעלות להיערכות לגיוס עובדים חדשים, במקביל, לקראת סוף השנה אף מסתמנת מגמה חדשה של התמודדות עם בעיה של עזיבה  מרצון של  עובדים.

מרבית החברות גייסו עובדים חדשים בשנה זו והגידול במספר המשרות החדשות ב 2010  הגיע ל-17% בהשוואה לשנת 2009. החברות בתעשייה העלו את שכר העבודה ב-3.4% בממוצע ודיווחו על צמיחה, שהגיעה בממוצע ל-7.1% במהלך  2010.

התופעה המעניינת של סוף שנת 2010 הייתה עליה במספר העוזבים מרצון, והיקף התופעה הזו יותר מהכפיל את עצמו (5.1% בממוצע) לעומת נתוני 2009. על אף שהתופעה הופיעה במספר לא מבוטל של ארגונים, הנתונים מצביעים על שיעורי עזיבה גבוהים יותר בענפי התקשורת והסמיקונדקטור.

המשך המאמר...


  

 

 

מדד אורטל משאבי אנוש:

שנת 2010: שנת שיא בביקוש עובדים זה 4 שנים – עליה של כ-17% בביקוש לעומת שנת 2009

 

ברבעון האחרון של השנה נרשמה עליה של 27% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ועליה של 18% בביקוש לעומת הרבעון הקודם

 

הביקוש לעובדים בשנת 2010 הוא הגבוה ביותר מאז 2007  על-פי מדד אורטל, בשנת 2010 חלה עליה של 16.6% בביקוש לעובדים לעומת שנת 2009.

 

מנתוני המדד השנתי עולה, כי בכל התחומים המרכזיים חלו עליות בביקושים: בתחום השירות והמכירות חלה עליה של 14% לעומת 2009, בתחום הלוגיסטיקה חלה עליה של 16.4%, בתחום התעשיה חלה עליה של 18%, בתחום האדמיניסטרציה חלה עליה של 4.6% ובתחום ההיי טק חלה עליה של 17% לעומת 2009.

 

קטגוריה

אחוז השינוי

שנת 2010 לעומת 2009

פיננסים ואדמיניסטרציה

4.6%

תעשיה

18%

לוגיסטיקה

16.4%

היי טק

17%

שירות ומכירות

14%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אחוז השינוי בביקוש לעובדים ב-3 השנים האחרונות

שנת 2010 לעומת 2009 ולעומת 2008 – על-פי רבעונים:

 

תמונת מצב התעסוקה ב- 3 השנים האחרונות (מ- 2008) על-פי רבעונים, ממחישה את המגמה, לפיה בסוף שנת 2010, נשבר שיא הביקוש לעובדים בשנים אלו, באופן הגרפי הבא:

 

 

אחוז השינוי שנת 2008 לעומת 2007

אחוז השינוי שנת 2009 לעומת 2008

אחוז השינוי שנת 2010 לעומת 2009

14.5%

12.5%-

16.6%

 

 

 

 

 

 

 

נתוני הרבעון האחרון של 2010

עוד עולה מהדו"ח, כי ברבעון האחרון של 2010 חלה עליה של 27.3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ועליה של 18% בביקוש לעובדים לעומת הרבעון הקודם. גם על פי נתונים אלה ניכרת עליה בביקוש העובדים במרבית התחומים: בתחום הפיננסים והאדמיניסטרציה חלה עליה של 17% לעומת הרבעון הקודם (ועליה של 13.3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד), בתחום התעשיה חלה עליה של 24.2% לעומת הרבעון הקודם (ועליה של 32.8% לעומת הרבעון המקביל), בתחום ההיי-טק חלה עליה של 19% לעומת הרבעון הקודם (ועליה של 23.4% לעומת רבעון מקביל), בתחום השירות והמכירות חלה עליה של 22% לעומת הרבעון הקודם (ועליה של 29.7% לעומת רבעון מקביל).. ירידה נרשמה ברבעון זה רק בתחום הלוגיסטיקה – ירידה של 9% לעומת הרבעון הקודם. ניתן להסביר זאת בעונתיות – לאחר הביקושים הגבוהים לעובדים בתחום זה לקראת החגים, חזר הביקוש ברבעון הרביעי למימדיו הרגילים, והוא גדל בכ- 5.6% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. .

 

קטגוריה

אחוז השינוי

רבעון 4 2010 לעומת רבעון קודם (רבעון 3 2010)

אחוז השינוי

רבעון 4 2010 לעומת רבעון מקביל

 (רבעון 4 2009)

סה"כ שינוי

18%

27.3%

פיננסים ואדמיניסטרציה

17%

13.3%

תעשיה

24.2%

32.8%

לוגיסטיקה

9%-

5.6%

היי טק

19%

23.4%

שירות ומכירות

22%

29.7%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נחום רחמים, מנכ"ל אורטל משאבי אנוש: "כפי שניתן ללמוד מהדו"ח, שנת 2010 היתה שנה של ביקושים גבוהים. ניכר כי שוק העבודה התאושש כמעט לחלוטין מהטלטלה שעבר בעקבות המשבר הכלכלי, וכי המשק חזר לגייס עובדים בהיקפים גבוהים אף יותר מאלו שהיו לפניו. כאשר בוחנים את שוק העבודה מפרספקטיבה רחבה של 3 השנים האחרונות על-פי רבעונים, ניתן לראות את הירידה בהיקפי הביקוש לעובדים החל מהרבעון השלישי של שנת 2008, ואת היציאה מהמשבר במהלך 2009. מהגרף הנ"ל ניתן ללמוד כי בשנת 2010 חלה בכל רבעון עליה הדרגתית ועקבית בביקוש לעובדים, כך שבסוף השנה, ברבעון האחרון, נשבר שיא הביקוש לעובדים (שנרשם קודם לכן ברבעון השלישי של 2008). אנו מעריכים כי מגמת העליות בביקושים תימשך גם במהלך החציון הראשון של 2011".  


  

 

 

אקסנצ'ר: מחסור בגיוס כוח אדם מוכשר ובטכנולוגיות מידע מאיים על התרחבותן של חברות הייטק

87% מסמנכ"לי התפעול שהשתתפו בסקר אקסנצ'ר ציינו, כי פיתוח שיתופי פעולה עם לקוחות חשובה יותר ליציאה מהמשבר מאשר קיצוץ בעלויות

70% מהמשיבים אמרו ש-IT חיוני להתרחבות גלובלית, אולם 21% בלבד ציינו כי מערכות ה-IT בארגוניהם מסוגלות לתמוך בה

21% בלבד ציינו כי הם סבורים שארגוניהם נמצא בעמדה טובה לשם מתן מענה מהיר ואפקטיבי לשינויים בשוק הגלובלי

 

חוסרים נרחבים בגיוס כוח אדם מוכשר ובטכנולוגיות מידע הותירו את מרבית חברות האלקטרוניקה וההייטק בעמדה חלשה מבחינת יכולות ההתפתחות הגלובלית שלהן, כך עולה מסקר חדש שביצעה אקסנצ'ר העולמית (accenture. ניו יורק: ACN), המעניקה ייעוץ ניהולי, שירותי טכנולוגיה ומיקור חוץ בכל העולם.

 

הסקר הקיף סמנכ"לי תפעול מחברות תקשורת ארגונית ומוצרי טכנולוגיה ממדינות מפותחות ומתפתחות, כולל אוסטרליה, ברזיל, סין, יפן, רוסיה וארה"ב, שהן בעלות פעילות של מכירות והפצה באסיה, אירופה וצפון ודרום אמריקה. הבכירים נשאלו בנושאי הפעילות הגלובלית של ארגוניהם, בהקשר למשבר הכלכלי האחרון וההתאוששות בשוק כיום, כמו גם לגבי פעילויותיהם בתחומי אסטרטגיה, ליבה, תמיכה ומנהלה, תפעול ובידול עסקי.

 

מהסקר עולה כי יותר ממחציתם (53%) אמרו כי פיתוח וניהול הון אנושי הוא המרכיב המשמעותי ביותר על מנת לספק משהו בעל ערך מוסף ללקוחותיהם. למרות זאת, 10% בלבד אמרו כי איתור מקומות לשם מציאת כוח אדם מוכשר לצרכי חדשנות – זהו הגורם המניע העיקרי של החלטות תפעוליות.

 

כתגובה לשאלות אחרות הקשורות לתפעול הגלובלי של ארגוניהם:

·         70% מהמשיבים אמרו ש-IT הוא חיוני לצורך התרחבות גלובלית, למרות שרק 21% ציינו כי לדעתם מערכות ה-IT בארגוניהם מסוגלות לתמוך בה.

·         60% הסכימו כי עלתה חשיבותה של הקמת מערכותIT  יעילות וגמישות, לשם יצירת מערכות יחסים בתוך הארגון ומחוצה לו, עקב המשבר הכלכלי, ואולם רק 7% אמרו כי זהו גורם מניע בקבלת החלטות תפעוליות.

·         87% ציינו כי הפעילות העסקית החשובה ביותר ליציאה מהמשבר הכלכלי היא פיתוח שיתופי פעולה ומערכות יחסים עם לקוחות, יותר מאלה שאמרו שהפעילות החשובה ביותר מבחינה זו היא קיצוץ בעלויות (83% בלבד).

·         95% מהמשיבים אמרו כי יש בידיהם די הון לשם הוצאה לפועל של אסטרטגיות גלובליות, ועם זאת פחות משליש (31%) אמרו כי הם סבורים שהארגון בו הם עובדים ימנף את ההיקף הגלובלי שלו באופן משמעותי.

·         21% בלבד ציינו כי הם סבורים שארגוניהם נמצא בעמדה טובה לשם מתן מענה מהיר ואפקטיבי לשינויים בשוק הגלובלי.

 

לתוצאות הסקר המלא: http://nstore.accenture.com/cht/Accenture_Research_EHT_Developing

_International_Operating_Models_PoV.pdf 


   

 

 

 יש לנו הודעה מיוחדת!

הניוזלטר ניהול הגיוס, מגיע למנהלים במאות ארגונים בארץ מתוך כוונה לספק מידע וידע ולהגביר את המודעות למורכבות התחום ולחשיבותו וחיוניותו לארגונים -
לסייע להגברת המקצוענות באיתור, בגיוס, בקליטה ובשימור עובדים -
להציע כלים, יוזמות וחידושים.
קוראים יקרים, בהרבה מאד מכל אלה ועוד צברתם ידע וניסיון, פיתחתם כלים משלכם.
SHARING היא מילת המפתח - שיתוף בידע!!!
שיתוף בידע גם בכדי לחולל ידע חדש!
הניוזלטר מגיע אליכם, כלי התקשורת בידיכם!
ראו: הצעד הבא:
מתחברים ל - NETWORK

 

 

 

 
 


מדד ההיעדרויות
מדד חשבים ה.פ.ס להיעדרות מן העבודה:
המידע בחסות חברת חשבים - HPS מידע עסקי בע"מ.

  לידיעה המלאה לחץ כאן


בקרו באתר:

www.hrisrael.co.il


מבחן התוצאה
טיפים, מידע וחידושים 
בתהליכי מיון וגיוס עובדים
מאת: ד"ר מוטי נצר


תחולת חוק הגנת הפרטיות על פעילות מכוני השמה ומיון

 

בשלב גיוס עובדים למקום עבודה חדש או לתפקיד חדש במקום העבודה, נאסף מידע אישי רב על מועמדים פוטנציאלים, לרבות ניסיון תעסוקתי קודם, השכלה, מצב בריאותי, סטאטוס משפחתי ועוד.

                  

כתנאי לקבלה לעבודה, דורשים מעסיקים שהמועמדים למשרה יעברו מבחני מיון והתאמה. בפני המועמדים המבקשים להתקבל למקום העבודה, אין ברירה אמיתית אלא להסכים לביצוע המבדקים אצל הגורם אליו הפנה אותם המעסיק.

 

  המשך....



הצעד הבא:
מתחברים ל-NETWORK
יוצרים קשר עם מנהלים אחרים שנושא ניהול הגיוס מעסיק אותם.
כן! אנחנו מזמינים אתכם להשתמש בכלי התקשורת work in the net (ראו סרגלי הכלים בניוזלטר) או פשוט: WORKNET למטרת הידברות, שיתוף בידע, התייעצות ותמיכה (web 2.0)
אנחנו מזמינים אתכם למקום שבו מותר לכם לא לדעת, לשאול, להתייעץ!
למקום שבו אתם יכולים לשתף עמיתים בניסיונכם.
 


ירחון משאבי אנוש

הגיליון החדש


הניוזלטר משאבי אנוש ניהול הגיוס, יוצא לאור על ידי איוש פיתוח כישורי אנוש בע"מ מו"ל הירחון משאבי אנוש (1988), יוזמי ומארגני הכנסים השנתיים של מנהלי משאבי אנוש ומנהלי ההדרכה בישראל www.hrisrael.co.il
הניוזלטר מופץ חינם.
מנכ"לים משותפים:
עורכת: 
גרפיקה:
שירות לקוחות:

מחשוב ודיוור:

מודעות ופרסום בנרים במערכת:
נאוה אלדר: nava@hrisrael.co.il   חנוך סדן: chanoch@hrisrael.co.il
נאוה אלדר

ארטויז'ן

סיגל ברק: sigal@hrisrael.co.il
אילן רהב: ilan@hrisrael.co.il
 hrinfo@hrisrael.co.il

הסכם לשיתוף פעולה עם:
ERE Media (www.ere.net), the leading online provider of information and networking opportunities for recruitment and HR professionals

מען למכתבים: איוש פיתוח כישורי אנוש בע"מ
ת.ד. 3202 הרצליה, 46104
טלפון (רב קווי) 09-7464264

כל הזכויות שמורות ©  שמירה על פרטיות
Powered by Artvision | Truppo Websites