אם אינכם רואים מייל זה כראוי לחצו כאן

גיליון מספר 29

מרץ 2012

www.hrisrael.co.il

 
בקרוב התכנית...

מה בגיליון
הנורמאלי החדש בניהול הטאלנט ותכנון כח האדם  מאת: Dr. John Sullivan פורסם ב ERE ב 16 בינואר 2012
ספינת האהבה - על תפקיד המגייסים במדיה החברתית  מאת: Raghav Singh
איך לאתר, למיין, לבחור ולגייס את מנהלי ואת אנשי המכירות המתאימים | חלק ראשון - אי אפשר לייצר ארנקי משי מאוזניים של חזיר - החלקים הנוספים יפורסמו בגיליונות הקרובים  מאת: גלעד גלבוע
אם חשבתם שדי לשלוח מספר קו"ח בתהליך חיפוש עבודה, תחשבו שוב: רק 1% מקו"ח הנשלחים אל ארגונים יהפכו לעובד שיגוייס לחברה  מאת: היי קפיטל
איך ייראה שוק התעסוקה של 2012? מנהלים בתחום ההייטק מבולבלים, אך אופטימיים  מאת: אור בוברמן
סקר Jobinfo לקראת שבוע "ננו-ישראל 2012": עליה בביקוש ב-2011 לעובדים בתעשיות הננו. המשרות המבוקשות במיוחד: מהנדסי חומרים, כימאים ופיסיקאים  מאת:
MIT מצטרפת ל- Experis העולמית  מאת:
כולכם מוזמנים לכתוב, להגיב, לשאול ולתרום לשיח המקצועי
הנורמאלי החדש בניהול הטאלנט ותכנון כח האדם
Dr. John Sullivan פורסם ב ERE ב 16 בינואר 2012
לשליחת אימייל לכותב הקש כאן
אם אתם נמצאים בין המנהיגים האסטרטגיים, המתוסכלים, חסרי היכולת לטפל במהירות, במורכבות השינוי בניהול הטאלנט - אתם צריכים לקחת כמה דקות כדי לנסות ולהבין זאת.VUCA מיטיב לתאר את השבריריות, את הכאוס בעסקים, בכלכלה, בסביבה הפיזית, שכולנו מתמודדים בה.אם לא טמנתם את ראשכם בחול הבחנתם בוודאי, שהסביבה הכאוטית העסקית, הכלכלית שבה אנו פועלים כיום דומה יותר לגיהינום. רבים ממנהלי הטאלנט קיוו שהכאוס יחלוף כתופעה קצרת טווח, אבל אלה הם תנאים קבועים וכולנו צריכים ללמוד כיצד לנהל בהם.תכניות רבות עוצבו לזמנים שהיה ניתן לצפות אותם ולמעשה, כל תכניות ה - HR ה – T.M תכנון כח אדם נכשלו בביצועיהן בסביבה הכאוטית של היום.ב VUCA(Volatility, Uncertainty, Complexity, Ambiguity ) ישנם שינויים רבים יותר, מהירים יותר ולכן, גודלם של השינויים שיש להם השפעה כל כך גדולה, שהם צריכים להיות מסומנים כ"מפריעים" כך, שהשאלה עבור מנהלי הטאלנט צריכה להיות: כיצד אתם באופן אפקטיבי שוכרים, מפתחים ומשמרים את הפרטים ואת המנהיגים בסביבה השברירית כל כך, מקום שבו באופן חד משמעי הכל משתנה בפרקי זמן של חודשים ולא שנים?
למאמר המלא >>
ספינת האהבה - על תפקיד המגייסים במדיה החברתית
Raghav Singh
פורסם ב 30 בנובמבר 2011 ב ERE.net
לשליחת אימייל לכותב הקש כאן
מגייסים, לעיתים, מתלבטים ונאבקים עם המדיה החברתית בגלל שהמדיום הזה לא בדיוק מסתדר להם עם מיומנויות הגיוס המסורתיות, המוכרות להם. מה שאופייני לגיוס המסורתי, הוא היותו תהליך של חליפין. המגייס אוסף מידע מהמועמדים, מחליט אם יש התאמה, וממשיך הלאה לשלב הבא. זהו בהכרח רחוב חד סטרי, מהמועמד למגייס. מדיה חברתית מחייבת תקשורת דו כיוונית (החלק החברתי): שיחות, שיתוף ומעורבות. כך נוצרות קהילות של Talent. אותו הדבר עצמו יוצר קושי למגייסים
למאמר המלא >>
איך לאתר, למיין, לבחור ולגייס את מנהלי ואת אנשי המכירות המתאימים | חלק ראשון - אי אפשר לייצר ארנקי משי מאוזניים של חזיר - החלקים הנוספים יפורסמו בגיליונות הקרובים
גלעד גלבוע
יועץ, מדריך, מרצה, מאמן, מייסד ומנהל את גלעד ייעוץ והדרכה ואת The KASH Consulting Group International
לשליחת אימייל לכותב הקש כאן
במאמר זה, שיפורסם, בשל אורכו, במספר חלקים בגיליונות הקרובים, אציג את האתגרים שעומדים בפני הבאים לגייס לארגונם אנשי מכירות. את הטעויות הנפוצות, את הדינאמיקה של המכירות וכיצד היא משפיעה השפעה מכרעת על איכות הגיוס. מדוע תהליכי גיוס רבים מחטיאים את המטרה? מה יש לאיש מכירות טוב? איזה סוג ורמה של אנשי מכירות אתם זקוקים? מהן תכונות הליבה הנחוצות להצלחה במכירות בהתאמה לתפקיד אותו מבקשים לאייש? איך מגדירים בצורה נכונה את הכישורים והמיומנויות הנדרשות מהמועמדים, על מנת שיצליחו בתפקידם וימלאו המצופה מהם? איך ממיינים? את מי פוסלים? ועם מי מתקדמים? מה עושים עם עשרות קו'ח? נמאס לכם מראיונות אינסופיים עם מועמדים לא רלוונטיים? כמה פעמים קלטתם בהתלהבות איש/ת מכירות ואחרי חודשים אחדים הסתבר כאכזבה גדולה? מיינתם לבד, שלחתם לגרפולוג, למבחנים במכון כזה או אחר, ובינתיים.... היכן אנשי המכירות הטובים שמתאימים לכם?
למאמר המלא >>
אם חשבתם שדי לשלוח מספר קו"ח בתהליך חיפוש עבודה, תחשבו שוב: רק 1% מקו"ח הנשלחים אל ארגונים יהפכו לעובד שיגוייס לחברה
היי קפיטל
לשליחת אימייל לכותב הקש כאן
מדד הגיוס של היי קפיטל סיכום שנת 2011 קובע כי: מקור הגיוס "חבר מביא חבר" ממשיך להוביל גם השנה. הפניות של מועמדים על ידי עובדי החברה תופסים נפח משמעותי בעוגת הגיוס של הארגונים: 33% מהגיוסים מקורם בשיטת "חבר מביא חבר".   מדד הגיוס של היי קפיטל מבוסס על ניתוח נתוני אמת שנאספו ונותחו בקפידה, ומספק תמונת מצב מקיפה אמינה ומעודכנת על מצב הגיוסים במשק והמגמות שבו.
למאמר המלא >>
איך ייראה שוק התעסוקה של 2012? מנהלים בתחום ההייטק מבולבלים, אך אופטימיים
אור בוברמן
מנהלת יחידת המחקר, אתוסיה
לשליחת אימייל לכותב הקש כאן
מנהלים בתחומי ההייטק, הביומד והקלינטק חוששים ממיתון – אך מציגים תחזיות גיוס חיוביות.
סקר חדש מגלה כי שוק התעסוקה בתעשיות ההייטק, הביומד והקלינטק של שנת 2012 מאופיין במגמות מנוגדות: החברות צופות כי 2012 תאופיין בהאטה ובצמצום, אך בד בבד הן סבורות כי מצבת כוח האדם שלהן תתרחב.
הסקר, שערכה מחלקת המחקר של חברת ההשמה אתוסיה, בא להעריך את מגמות שוק התעסוקה בתעשיות ההייטק והביומד לשנת 2012. במדגם השתתפו מנהלים ואנשי כוח אדם מ-546 חברות, המעסיקות יחדיו למעלה מ-35,000 עובדים מתחומי התוכנה, התקשורת, האינטרנט, הסמיקונדקטור, המכשור הרפואי, הפרמצבטיקה, הביוטק והקלינטק.
למאמר המלא >>
סקר Jobinfo לקראת שבוע "ננו-ישראל 2012": עליה בביקוש ב-2011 לעובדים בתעשיות הננו. המשרות המבוקשות במיוחד: מהנדסי חומרים, כימאים ופיסיקאים
לשליחת אימייל לכותב הקש כאן
על-פי סקר ביקוש לכח אדם בתחומי הננו-טכנולוגיה, שביצעה חברת Jobinfo לקראת שבוע "ננו-ישראל 2012", מתגלה כי ב-2011 הייתה עליה של מעל 60% בביקוש למהנדסי חומרים ושל 13% בביקוש לתפקידי כימאים ומהנדסי כימיה, לעומת 2010. עליה של 14% נרשמה במהלך 2011 גם בביקוש לפיסיקאים לתחומי הננו השונים (אנרגיה, מים, סביבה, ננו-חומרים, ננו-אלקטרוניקה, ננו-פוטוניקה, ננו-ביו וננו-רפואה).
למאמר המלא >>
MIT מצטרפת ל- Experis העולמית
תהליך ההסמכה של זרוע ההייטק שלManpower העולמית הושלם והיא מצטרפת ל- Experis העולמית – מותג המזוהה עם ניסיון, מומחיות והובלת השוק הטכנולוגי
לשליחת אימייל לכותב הקש כאן
חברת MIT, זרוע ההייטק של Manpower ישראל, הודיעה על הצטרפותה ל- Experis העולמית: חברה גלובלית המתמחה בקידום גופי הפיתוח של מיטב החברות במשק ע"י מתן פתרונות מתקדמים המבוססים על כישרונות מובילים בעולם מערכות המידע, ההייטק וההנדסה.
חברת MIT עברה תהליך של הסמכה מטעם Experis העולמית ונקראת מעתה Experis ישראל. החברה מספקת שירותי ניהול פרויקטים, ייעוץ, הדרכה, השמה ו –Outsourcing ומתמחה באיתור ובהכשרה מקצועית של מומחים מכל תחומי הטכנולוגיה המובילים. בין לקוחותיה המובילים של Experis העולמית:Salesforce, Symantec, SAP, Microsoft, Cisco, Oracle, HP ועוד.
למאמר המלא >>
 

הרשמה / הסרה

מבקש/ת

לשלוח אלי הניוזלטר ניהול הגיוס בקביעות (הניוזלטר נשלח חינם)

להסיר אותי מתפוצת הניוזלטר

חדשות, סקרים

מבקש/ת

 

מדד מנפאואר - ביקוש עובדים
מדד מנפאואר - היי-טק
מדד מנפאואר - בכירים

 

מדד העדרויות

מדד חשבים ה.פ.ס להיעדרות מן העבודה: המידע בחסות חברת חשבים - HPS מידע עסקי בע"מ.
לידיעה המלאה הקש כאן
בקרו באתר
www.hrisrael.co.il

מבחן התוצאה

טיפים, מידע וחידושים בתהליכי מיון וגיוס עובדים
מאת: ד"ר מוטי נצר

 

הגיליון החדש

הזמנת מנוי
אפשרויות פרסום
בניוזלטר

מדריך העסקים

הכשרת מנהלי גיוס
חברות השמה
אתרים לגיוס עובדים
head hunting
מיון, גיוס והשמה-היי טק
מיון, גיוס והשמה-אנשי מכירות
מיון, גיוס והשמה-ביוטכנולוגיה
מיון, גיוס והשמה-בכירים
מיון גיוס והשמה מנהלי ועובדי שירות
מיון, אבחון, גיוס, שירותי outsourcing
ניתוח עיסוקים ותפקידים
מכונים למיון ואבחון מועמדים
בדיקת אמינות (פוליגרף)
מרכזי הערכה
גרפולוגיה
expatriate services
relocation
מיון אבחון וגיוס בחו"ל
מיון אבחון וגיוס בחו"ל outsourcing
תוכנה לניהול הגיוס והמיון
תוכנה לניהול מועמדים

הצטרפו למדריך העסקים

הסבר למצטרפים
טופס הצטרפות למדריך

הניוזלטר משאבי אנוש ניהול הגיוס, יוצא לאור על ידי איוש פיתוח כישורי אנוש בע"מ מו"ל הירחון משאבי אנוש (1988), יוזמי ומארגני הכנסים השנתיים של מנהלי משאבי אנוש ומנהלי ההדרכה בישראל www.hrisrael.co.il
הניוזלטר מופץ חינם.

מנכ"לים משותפים:
עורכת: 
גרפיקה:
שירות לקוחות:

עורכת תוכן ומנהלת האתר
מודעות ופרסום בנרים במערכת:

נאוה אלדר: nava@hrisrael.co.il   חנוך סדן: chanoch@hrisrael.co.il
נאוה אלדר

ארטויז'ן

סיגל ברק: sigal@hrisrael.co.il
מוריה מזור: hrinfo@hrisrael.co.il
 hrinfo@hrisrael.co.il

הסכם לשיתוף פעולה עם:
ERE Media (www.ere.net), the leading online provider of information and networking opportunities for recruitment and HR professionals

מען למכתבים: איוש פיתוח כישורי אנוש בע"מ
ת.ד. 3202 הרצליה, 46104
טלפון (רב קווי) 09-7464264

כל הזכויות שמורות ©  שמירה על פרטיות
Powered by Artvision | Truppo Websites